Werkwijze
Contact
Of u ons via het contactformulier op de website, app, telefonisch of een rechtstreekse mail benadert: wij proberen u altijd binnen 24 uur terug te bellen. Lukt ons dit niet, of past u dit niet, dan spreken we meteen een andere dag en/of tijdstip af.
Werkopname
Graag plannen wij een bezichtiging om het werk op te nemen. Voor buitenwerk en renovaties is dit standaard. Heeft u een nieuwbouwwoning? Een groot deel van het werk kunnen we dan offreren op basis van bouwtekening. Deze kunt u ons meteen toemailen.
Offerte
U ontvangt van ons altijd een offerte. Hierin nemen wij op : De algemene gegevens als werkadres en plandatum, de opdrachtomschrijving, ons aanbod incl. btw, specificatie van materialen en werkuren, meerwerkvoorwaarden en uiteraard de garanties.
Uitvoering opdracht
Wanneer u uw akkoord heeft gegeven op de offerte, plannen wij het werk in overleg met u in. Op de startdatum beginnen wij standaard om 7:30 en werken tot 16:15. We werken 5 dagen, van maandag t/m vrijdag. Elke klus wordt in een aaneengesloten periode uitgevoerd. Na elke werkdag wordt de werklocatie netjes achtergelaten, om de overlast voor u zoveel mogelijk te beperken.
Meerwerk
Indien er meerwerk ontstaat (door b.v. houtrot of andere zaken) melden wij dit zo snel mogelijk. Daarbij proberen we u een inschatting te geven van de kosten. Het meerwerk voeren wij altijd uit o.b.v. regie (uurtarief + materiaalkosten). Dit meerwerktarief wordt genoemd in de offerte.
Service en garantie
Zowel op onze producten als op onze werkzaamheden zitten de standaard en ruime garanties van onze brancheorganisatie OnderhoudNL. Is er onverhoopt iets misgegaan of slaat de verf dof uit? Binnen de garantieperiodes maken wij dit kostenloos voor u in orde. Daarnaast kunnen wij uw werk ook onderbrengen in een onderhoudsplan, waarbij u de zekerheid krijgt dat uw woning altijd in topconditie verkeert.
Direct contact?
App ons meteen uw gegevens.